ΟΡΟΙ ΑΓΟΡΑΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
1. Η αγορά του εισιτηρίου, παρέχει το δικαίωμα στον κάτοχό του, να παρακολουθήσει την εκδήλωση που αναγράφεται σε αυτό, εάν και εφόσον αποδεχθεί και τηρήσει τους όρους λειτουργίας του χώρου. Η είσοδος του θεατή στην εκδήλωση σημαίνει την ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων που αναγράφονται στο παρόν.
2. Το εισιτήριο ισχύει για μία και μόνο είσοδο και είναι έγκυρο μόνο αν έχει πωληθεί από επίσημο σημείο πώλησης. Η ανταλλαγή, μεταπώληση και εν γένει εμπορία εισιτηρίων απαγορεύεται. Εισιτήρια τα οποία αγοράστηκαν με σκοπό να αποτελέσουν αντικείμενο επιχειρηματικής, εμπορικής, διαφημιστικής ή άλλης δραστηριότητας χωρίς την έγκριση της Εταιρείας, δύναται να ακυρωθούν.
3. Επίσημα σημεία πώλησης:
Τα εισιτήρια διατίθενται μέσω διαδικτύου από την εταιρεία «MORE.COM ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και τον διακριτικό τίτλο «MORE.COM ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ- εφεξής MORE», η οποία έχει συσταθεί και λειτουργεί δυνάμει του Ελληνικού Δικαίου, εδρεύει στο Μαρούσι Αττικής, Arcania Business Center, Αμαρουσίου - Χαλανδρίου, αρ. 18-20, με ΑΦΜ 998988329, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ, με αρ. ΓΕΜΗ 006549001000, λειτουργεί ως πάροχος ηλεκτρονικών υπηρεσιών.
4. Όλες οι διαδικτυακές αγορές εισιτηρίων πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω της MORE, είτε απευθείας από τον ιστότοπό της, είτε μέσω του ειδικού widget στον ιστότοπό μας, που παραπέμπει στο site της MORE για την ολοκλήρωση της αγοράς. Επιπλέον, εισιτήρια διατίθενται από τα φυσικά σημεία πώλησης, όπως περιγράφονται στην επίσημη ιστοσελίδα κάθε εκδήλωσης και στο more.com καθώς και από τα ταμεία στους χώρους διεξαγωγής των εκδηλώσεων της εταιρείας.
5. Η είσοδος στα θέατρα δεν επιτρέπεται μετά την έναρξη της εκάστοτε παράστασης. Επιτρέπεται μόνο κατά τη διάρκεια του διαλείμματος (εφόσον αυτό υπάρχει) και υπό την καθοδήγηση της ταξιθεσίας και των υπευθύνων του θεάτρου. Για την αποφυγή ταλαιπωρίας & αναστάτωσης, παρακαλούμε να προσέλθετε στον χώρο της εκδήλωσης (θέατρο, συναυλία κ.ο.κ.) τουλάχιστον 30 λεπτά πριν την έναρξή της.
ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ONLINE ΚΡΑΤΗΣΗ ΣΑΣ & ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΑΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΩΣ ΕΞΗΣ:
• Με την Εταιρεία: μέσω email στο tickets@xlalala.gr
• Με τo MORE: Στο Live Chat του more.com ή μέσω email στο support@more.com
6. Η Εταιρεία έχει τη δυνατότητα να απαγορεύσει την είσοδο σε πρόσωπα τα οποία προκαλούν με την συμπεριφορά τους, που δεν συμμερίζονται τις υποδείξεις της Εταιρείας, των υπευθύνων ταξιθεσίας και προσωπικού ασφαλείας.
7. Η Εταιρεία έχει τη δυνατότητα να απομακρύνει πρόσωπα τα οποία είναι υπό την επήρεια αλκοόλ, ναρκωτικών ουσιών, φέρουν φιάλες ή άλλα επικίνδυνα ή εύφλεκτα αντικείμενα ακόμα και στην περίπτωση που είναι κάτοχοι εισιτηρίου.
8. Απαγορεύεται επίσης η μεταφορά και χρήση οπτικοακουστικών μέσων στο χώρο της εκδήλωσης (για βιντεοσκόπηση φωτογράφιση, μαγνητοφώνηση της εκδήλωσης ή μέρος αυτής).
9. Ο κάτοχος του εισιτηρίου αποδέχεται το ενδεχόμενο να ελεγχθούν προσωπικά του αντικείμενα, στο πλαίσιο των άνω απαγορεύσεων.
10. Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για διαπληκτισμούς μεταξύ θεατών, για ζημιές ή απώλειες προσωπικών αντικειμένων των θεατών στο χώρο της εκδήλωσης. Επίσης δεν αντικαθιστά ή επιστρέφει κλεμμένα ή χαμένα εισιτήρια.
11. Το κοινό οφείλει να συμμορφώνεται στις υποδείξεις του προσωπικού ασφαλείας και των εκπροσώπων της Εταιρείας για θέματα ασφαλείας.
12. Απαγορεύεται ρητά το crowd surfing για λόγους ασφαλείας.
13. Σε περίπτωση αναβολής της εκδήλωσης λόγω ανωτέρας βίας που να καθιστά τη διεξαγωγή της εκδήλωσης ανέφικτη ή για οργανωτικούς λόγους, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει την ημερομηνία, την ώρα και το χώρο διεξαγωγής της, ειδοποιώντας το κοινό σχετικά, από τα Social Media της εταιρείας και μέσω ενημερωτικών email. Στην περίπτωση αυτή τα εισιτήρια ισχύουν ως έχουν και δεν εξαργυρώνονται.
14. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής της τιμολόγησης ζωνών καθώς και του προγράμματος της εκδήλωσης.
15. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής του χώρου διεξαγωγής της εκδήλωσης, εφόσον αυτό κριθεί απαραίτητο για τεχνικούς λόγους καθώς και σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας ή οποιονδήποτε λόγο κριθεί αναγκαίος για την ασφαλή και εύρυθμη διεξαγωγή της εκδήλωσης.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗΣ, ΑΚΥΡΩΣΗΣ & ΑΛΛΑΓΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
16. Δεν παρέχεται η δυνατότητα ακύρωσης και εξαργύρωσης των εισιτηρίων που έχετε αγοράσει.
17. Αιτήματα για μεταβολές/αλλαγές εισιτηρίων, σε εκδηλώσεις που αναγράφεται ότι παρέχεται η συγκεκριμένη δυνατότητα, επιτρέπονται έως και 24 ώρες πριν τη διεξαγωγή της εκδήλωσης που αναγράφεται πάνω στα εισιτήρια. Τα αιτήματα μεταβολής/εισιτηρίων γίνονται αποδεκτά είτε εγγράφως στο email tickets@xlalala.gr και έως 24 ώρες πριν από την ημερομηνία διεξαγωγής της εκδήλωσης που αναγράφεται στα εισιτήριά σας. Η αποστολή του αιτήματος δεν συνιστά και ταυτόχρονη αποδοχή του από την εταιρία η οποία θα το εξετάσει και θα σας απαντήσει εγγράφως.
18. Οι κάτοχοι εισιτηρίων που δεν θα τηρούν τους Κανόνες προς περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού COVID-19 δεν θα έχουν δυνατότητα μεταβολής/ακύρωσης των εισιτηρίων τους.
19. Ως ακύρωση/ματαίωση εκδήλωσης ορίζεται η οριστική ακύρωση μιας προγραμματισμένης εκδήλωσης δίχως τη δυνατότητα προσδιορισμού νέας ημερομηνίας. Σε περίπτωση οριστικής ματαίωσης της εκδήλωσης από υπαιτιότητα της Εταιρείας, τότε θα επιστρέφεται ολόκληρο το ποσό του αντιτίμου του Εισιτηρίου.
20. Σε περίπτωση ματαίωσης της εκδήλωσης λόγω ανωτέρας βίας (π.χ. πόλεμος, πραξικόπημα, απρόβλεπτες κυβερνητικές απαγορεύσεις, απεργίες, ξαφνική βαριά ασθένεια, ακραία καιρικά φαινόμενα & αιφνίδιες φυσικές καταστροφές (σεισμός, πλημμύρα, τσουνάμι, έκρηξη ηφαιστείου κ.λπ.) η εκδήλωση αναβάλλεται σε νέα ημερομηνία και ισχύουν τα ήδη αγορασμένα εισιτήρια.
21. Σε περίπτωση που η εκδήλωση δεν δύναται να αναβληθεί σε νέα ημερομηνία η Εταιρεία θα ανακοινώσει την οριστική ματαίωση της και σε αυτή την περίπτωση θα επιστρέφεται ολόκληρο το αντίτιμο του εισιτηρίου.
22. Σε περίπτωση μερικής ή ολικής επιστροφής χρημάτων αγοράς του Εισιτηρίου για τους λόγους που ρητά προβλέπονται στους συγκεκριμένους όρους, θα πρέπει να μας δηλώνετε εγγράφως στο tickets@xlalala.gr, τα στοιχεία συναλλαγής σας, που θα σας ζητηθούν και σύμφωνα με τις σχετικές ανά περίπτωση ανακοινώσεις της Εταιρείας, προκειμένου να ολοκληρωθεί η απαραίτητη συναλλαγή από την Εταιρεία μας.
23. Θα πρέπει να προβαίνετε στην ως άνω δήλωση των στοιχείων εντός του χρονικού διαστήματος που θα ανακοινώνει η Εταιρεία έτσι ώστε να δύναται η Εταιρεία να επιστρέφει εγκαίρως τα σχετικά ποσά. Εφόσον οι πληροφορίες έρθουν λανθασμένες η εταιρεία δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για το συγκεκριμένο λάθος. Εφόσον οι πληροφορίες έρθουν εκτός του χρονικού ορίου, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή.
24. Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις του παρόντος, εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει η Εταιρεία.
25. Σε περίπτωση διακοπής και ματαίωσης της εκδήλωσης για λόγους ανωτέρας βίας, τριάντα (30) τουλάχιστον λεπτά μετά την έναρξης της, θεωρείται ολοκληρωμένη και δεν επαναλαμβάνεται. Στην περίπτωση αυτή, τα εισιτήρια δεν εξαργυρώνονται.
26. Στην περίπτωση που με το ίδιο εισιτήριο εξασφαλίζεται η είσοδος/παρακολούθηση περισσότερων εκδηλώσεων, happenings, παραστάσεις, συναυλίες κ.λπ.. (λ.χ. Festival) και ματαιωθεί η εμφάνιση συγκροτήματος ή μεμονωμένου καλλιτέχνη, ο θεατής αποδέχεται ότι το εισιτήριο του ισχύει κανονικά και δεν μπορεί να του επιστραφεί ολόκληρο ή μέρος του εισιτηρίου και ότι η Εταιρεία δε δεσμεύεται από εκτιμήσεις σχετικά με την καλλιτεχνική αξία του συγκροτήματος (ή μεμονωμένου) του οποίου ακυρώνεται η εμφάνιση.
27. Η κατοχή του εισιτηρίου, δεν δίνει το δικαίωμα στον κάτοχό του, να λάβει οποιαδήποτε επιπλέον δωρεάν παροχή, εκτός αν αυτό έχει ανακοινωθεί ή έχει καταγραφεί στο εισιτήριο.
28. Για οποιαδήποτε άλλη απορία ή πληροφορία παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εταιρεία μέσω email στο tickets@xlalala.gr ή με την εξυπηρέτηση πελατών του more.com στο Live Chat του more.com και μέσω email στο support@more.com.
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ
29. Μέρη της εκδήλωσης πιθανόν να φωτογραφίζονται/βιντεοσκοπούνται/ μαγνητοσκοπούνται. Μέλη του κοινού που θα εμφανίζονται σε αυτά, δηλώνουν δια της συμμετοχής τους ότι δεν θα έχουν καμία απαίτηση, οικονομική ή άλλη, από την εταιρία που εκτελεί τη φωτογράφηση/βιντεοσκόπηση/μαγνητοσκόπηση ή την Εταιρεία ή τους χορηγούς
30. Σε περίπτωση αγοράς μειωμένου εισιτηρίου (φοιτητικού, νεανικού, ανέργων κ.λπ..) ο κάτοχος θα πρέπει να φέρει μαζί του, προς επίδειξη στην είσοδο της εκδήλωσης, την αντίστοιχη ταυτότητα / πιστοποιητικό (φοιτητικό πάσο, κάρτα ΟΑΕΔ κ.λπ.). Τα εισιτήρια ΑμεΑ ισχύουν για άτομα με αμαξίδιο, με 67% και άνω αναπηρία, καθώς και για ένα συνοδό, σε προβλεπόμενες θέσεις και μόνο κατόπιν επίδειξης σχετικής βεβαίωσης.
31. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα απαγόρευσης εισόδου στον κάτοχο του εισιτηρίου στην περίπτωση εμφάνισης στο χώρο μετά την ώρα έναρξης της εκδήλωσης, όπου αυτό είναι αναγκαίο.
32. Ο κάτοχος του εισιτηρίου είναι υποχρεωμένος να φέρει μαζί την ταυτότητα του καθώς και τα απαραίτητα έγγραφα κατά την είσοδο του στο χώρο όταν τα εισιτήρια απαιτούν ταυτόχρονη εγγραφή ή έλεγχο στοιχείων αγοραστή για να του επιτραπεί η είσοδος στο χώρο.
33. Δεν επιτρέπεται η είσοδος σας στο χώρο με φαγητά και ποτά.
34. Σε περίπτωση αντικατάστασης του εισιτηρίου με ειδικό βραχιόλι εισόδου (wristband) αυτό θα πρέπει να παραμείνει σφραγισμένο στο χέρι του θεατή καθ’ όλη τη διάρκεια παρουσίας του στο χώρο της εκδήλωσης. Σε κάθε εισιτήριο εισόδου αντιστοιχεί ένα μόνο βραχιόλι εισόδου. Σε περίπτωση προσπάθειας παραβίασης του ή αποκόλλησης του το βραχιόλι καταστρέφεται και ο θεατής υποχρεούται σε αγορά νέου εισιτηρίου στην τιμή πώλησης εισιτήριου στην πόρτα (όχι στην τιμή που είχε αρχικά αγοράσει το εισιτήριο του) αν επιθυμεί να παραμείνει στο χώρο διεξαγωγής της εκδήλωσης. Το βραχιόλι εισόδου έχει κατασκευαστεί με όλα τα απαιτούμενα στάνταρ ασφάλειας για αυτόν που το φοράει και δεν μπορεί να κοπεί κατά λάθος.
35. Τα εισιτήρια δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως μέρος προγράμματος μάρκετινγκ, προώθησης πωλήσεων, προγράμματος ανταμοιβής ή διαγωνισμών εμπορικών ή μη χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια της Εταιρείας.
36. Παρακαλούμε μην φέρνετε μαζί σας τα κατοικίδια σας. Τα ζώα δεν επιτρέπονται στο χώρο με μόνη εξαίρεση τους σκύλους – οδηγούς τυφλών.
37. Για οποιαδήποτε άλλη απορία ή πληροφορία παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εταιρεία μέσω email στο tickets@xlalala.gr ή με της εξυπηρέτησης πελατών του more.com στο support@ more.com πριν την αγορά των εισιτηρίων σας.
ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
38. Η είσοδος επιτρέπεται σε όλους τους ενήλικες άνω των 18 ετών οι οποίοι έχουν λάβει γνώση των παραπάνω και συναινούν ως προς την εφαρμογή τους.
39. Η είσοδος για παιδιά έως 8 ετών είναι δωρεάν.
40. Για οποιαδήποτε άλλη απορία ή πληροφορία παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εταιρεία μέσω email στο tickets@xlalala.gr ή με της εξυπηρέτησης πελατών του more.com στο support@ more.com πριν την αγορά των εισιτηρίων σας.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
41. Με σκοπό́ την παροχή́ των υπηρεσιών προς εσάς η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επεξεργάζεται Προσωπικά́ Δεδομένα σας τηρώντας τις διατάξεις του Νόμου.